Sunt elev de succes în liceu!

Fiind o părticică a Liceului Teoretic “G. Coşbuc”, mă găsesc a fi un elev de succes. Aici am învăţat să-mi fie drag tot ceea ce fac şi ce creez. Aici am invăţat să studiez cu răbdare, să însuşesc cunoştinţe şi deprinderi, şi să colaborez cu cei din jur.  Toate acestea mi-au dat avînt spre înţelepciune, spre note excelente. Stăruinţa care o depun zilnic o regăsesc ca rezultat în dezvoltarea mea intelectuală, în aprecierile date de profesori. Astfel, timp de nouă ani la rînd m-am încadrat în titlul de “Elevă eminentă”. Cu toate că nu am atins pe deplin noţiunea de “Elev de success” în comparaţie cu colegii mei care au locuri premiante la concursurile municipale şi adună anual un număr însemnat de diplome, eu mă pot remarca prin nişte succese importante pentru mine, care m-au plasat printre elevii buni. Am reuşit să-mi ridic nota medie la disciplinile de studii. Am avut ca scop să-mi dezvolt abilitaţile oratorice şi să am performanţe în domeniul scrierii prozei. După constatările celor din jur chiar mă bucur de un progres deosebit. Am ştiut mereu sa înving frica de a mă autoafirma, şi nu de puţine ori am fost remarcată de unii dintre profesori care mi-au acordat aprecieri. Aceste momente s-au amprentat adînc în memoria mea şi mi-au impus o încredere în propria mea persoană. Astfel port cu mîndrie şi entuziasm aceste clipe în sufletul meu, bucurîndu-mă de micile succese care îmi sporesc dorinţa de a progresa mai departe.

        Acum, la această vîrstă am perceput în deplin importanţa studierii mele anume în L.T. “G. Coşbuc”.

Nici într-o altă şcoală nu am cunoscut o astfel de colaborare strînsă între profesori şi elevi, şi stimulul de a fi unici şi deosebiţi. Mă consider elev de success mai ales atunci cînd port insigna liceului, cînd interpretez în cor cu colegii mei imnul liceului. Anume aici activitatea şcolară presupune nu doar instruirea copilului, dar şi pregătirea lui pentru omul de mîine. Acest liceu mi-a deschis uşa spre primele vise si dorinţe de viitor.

DSC_9118Autor:Nicoleta Straciuc, eleva clasei 10b.

Lasă un comentariu