Elev în liceu de succes!

                                                               Şcoala este

locul unde-ţi ţeşi norocul…

Cunoştinţele, disciplina şi înţelegerea le-am gasit într-un liceu de succes precum liceul meu ,,George  Coşbuc”.În acest liceu se valorifică capacitaţile şi abilităţile tuturor copiilor prin activitaţi de bază şi extraşcolare, prin concursuri şi jocuri interesante.

          Liceul Teoretic „George Coşbuc” este un liceu devotat cunoaşterii.Tradiţiile începute cu 30 de ani în urmă se respectă şi acum.Atmosfera ,,ca acasă” şi colectivul de pedagogi experimentaţi îl fac unul din cele mai bune licee din oraş, în care se pune accent pe valorile umane de bază: adevăr, cunoştinţe şi înţelegere.

           Toate obiectivele liceului sunt cu succes atinse de colectivul de profesori bine antrenaţi fiecare în domeniul său.Profesorii sunt dotaţi,exigenţi şi totodată extrem de înţelegători şi buni la suflet.În liceul meu copii sunt prietenoşi unul cu altul, se ajută, nu se bîrfesc şi construiesc împreună atît o atmosferă caldă, cît şi un viitor luminos al ţării.

            Simt cu mîndrie cum în fiecare zi într-un liceu de succes îmi construiesc un viitor sigur şi stabil,şi acest lucru mă stimulează să-mi satisfac zilnic setea de cunoaştere…

DSC_9064Autor:Valeria Albot,elevă în clasa a V-a C.

Lasă un comentariu